زیر صفر

اومده بود کنار صندوقا.برگشت و دنبال شناسنانه ش گشت.نبود.یکم بعد  داشت به زنش که شناسنانه شو به جای اون نیاورده میگفت که آیکیوش کمتر از صفره.

میدونی چیه؟من هیچ وقت دوست ندارم کسی بهم بگه که آیکیوم کمتر از صفره.میدونی یه جوری سنگین تر از اونه که حقم باشه.مخصوصا به خاطر شناسنامه ای که خودش یادش رفته.

میدونی برگشتم گفتم بهش.اینکه من هیچ وقت تو موقعیت مسئولیت شناسنامه ی یکی دیگه قرار نمیگیرم که تهش به خاطر فراموش کردنش آی کیوم زیر صفر خطاب بشه.

میدونی اینو که بهش گفتم چی گفت؟

گفت یعنی هیچ وقت نمیخوای شناسنامه کسیو بگیری چون من به شناسنامه گیرم گفتم آیکیوش کمتر از صفره؟گفتم که یکی از صد تا دلیلش اینه.من هنوز 99 تا دلیل دیگه م دارم.

ولی راستشو بخواین من واقعا واقعا واقعا متنفرم از اینکه بهم بگن آیکیوم پایین تر از صفره.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.