من هلنا نیستم.

میخواستم بشینم کلی چرت و پرت بنویسم مخصوصا آهنگ یه سوت بزن آرشو که شنیدم...

بذارین یه چیزی تعریف کنم.من یه مدت عاشق آرش بودم(هرگونه ارتباط با مجموعه انتقام های آقای کاف تکذیب میشه).عاشق آهنگ آلویزش شده بودم شدیدا.بعد برای فرناز دوست صمیمی سابقم تعریف میکردم و اون ندیده بود.من اونقدر با شوق و ذوق و دقیق براش گفته بودم که آرش زشته.قشنگ نیست.ولی خیلی معروفه بیخود.شعراش مزخرفه ولی نمیدونم خود آهنگه چه به سر آدم میاره و فولان.من پیورلاوو خیلی دوست داشتم(هعی).کلا دوست داشتم.بعد من هیچی از ویژگی های ظاهری آرش نگفته بودم.دوستان آشنایی دارید که من توصیف گوی تصویری مفتضحی هستم چون شخصا نابینام.

ولی دوستم برگشت گفت که من تا آرشو تو یه ویدئویی دیدم قبل نوشتم اسمش از تعریفات فهمیدم آرشه.و من این گونه بود که از ذوق مردم.

خوشحال شدم احساسات همه ی وجوده ی من قادرن چیزی رو با زبونم تصویر کنن که چشمم نمیتونه اون تصویرو از زبون به ذهن دیگران تصویر کنه.


+آره خب آرش احساس همه وجوده ی من بود.بود جدا :| نخندین.بود.من یه مدت فانتزی هایی داشتم که توش اسمم هلن بود.هلنا در واقع.ولی صدام میکردن هلن.خواننده بودم.هر آهنگی رو که دوست داشتم بلا استثنا لبخونی میکردم مدام.جلو آینه ای جایی.و تو ذهنم جا میفتاد که خواننده ش منم.و جدی جدی هم بهم بر میخورد اگه بچه هایی کسی در مورد اینکه این آهنگ مال فلان خواننده ست حرف بزنه.چندین و چند مصاحبه ی تلویزیونی هم داشتم و در مورد کارام توضیحاتی دادم که از خواننده واقعیش بپرسین نمیدونه.کار مشترکم با آرش زیاد داشتم.مرامی قبول میکردم البته.من سبکم خیلی سنگین تر از آرش بود همیشه^.^


+طول کشید تا تونستم با هلنا نبودنم کنار بیام.البته ورژن بازیگرم یه اسم دیگه داشت.باشه واسه یه پست دیگه تون.


+اعتراف میکنم که پایان ترم 4 من با فرایین هم اتاقی سابقم در حال تمامی کلیپ ها و ویدئوهای مستهجن آرش گذروندیم.وای شت اون شی میکس می گو عااااالیه!من کنکور اولم قواعد میک رو از این آهنگه یاد گرفتم!میگفتم مثلا اگه جزوه ی فلانو تموم کردم میتونم یه بار تکون بده ببینم.یادش بخیر

نظرات 4 + ارسال نظر
امیرحسین شنبه 28 فروردین 1395 ساعت 02:52 http://www.10000days.blogfa.com

آدم سلیقه موسیقی اش باید فاخر باشد -_-
ولی تعصب آدم را فاکر می کند ^.^

+ و من راضی ام :-"

گمشو بچ.

یاسمین جمعه 27 فروردین 1395 ساعت 08:17

از جذذابیت های ساده اندیشی وقتی همه گوزند. گوز روشنفکری.
جوونز. وی دیگر هیچ.

نه خب.همیشه اینجوری نیستن.گاهی از سطحی بودن محضه.گاهی از عامی بودن.

یاسمین جمعه 27 فروردین 1395 ساعت 01:24

خوب بود. پسندم شد. ولی اگه فقط شب پره و آرش گوش می دادی بیشتر دوسِت می داشتم.
:(

تعصب راه را بر روشن بینی میبندد.

سخن بزرگان

یاسمین جمعه 27 فروردین 1395 ساعت 01:14

:))))))))))))))))))))
وای ننه!
از اونهایی که در عالم موسیقی انتلکت نیستن خوشم میاد. خدا این وجهه ی حاموشتو که روشن کردی خیر بده.چسبید بِم.:)

من همه گهی گوش میدم.همه چی!از شهرام شب پره گرفته تا فلان مخته!از اونور از آرکایو تا میوز.از اینور از چاووشی تا چارتار!
اساسا ادعایی در موزیک ندارم.سبک کسشره.آهنگ بچسبه رو باس چسبوند
چه خوب!
^.^

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.