خسته کننده س

فکر کنم که به یه مرض غیرخاص دچار شدم.هنوز براش اسمم انتخاب نکردم حتی

نظرات 1 + ارسال نظر
یاسمین چهارشنبه 8 اردیبهشت 1395 ساعت 15:23

سندرم از دست دادن ضمیر خودآگاه
همین الآن در خودم یک مریضی هیجان‌انگیز کشف کردم. من خیلی اوقات دچار از دست دادن ضمیر خودآگاه می‌شوم. بعد می‌بینید که برای حتی بیشتر از یک ساعت انواع و اقسام کارها را انجام می‌دهم بدون اینکه هیچ درکی نسبت به آن داشته باشم. همین الآن هم که دارم این را می‌نویسم شاید ضمیر خودآگاهم خوابیده باشد! بعد از یک ساعت دوباره هوشیاری‌ام بر می‌گردد و به قبل نگاه می‌کنم و با تعجب به این فکر می‌کنم که چطور همه‌ی این کارها را انجام داده‌ام بدون اینکه حواسم بوده باشد: ورزش کرده‌ام، با خانم شین جن یا آقای هوانگ حرف زده‌ام، صبحانه خورده‌ام، دوش گرفته‌ام؛ در حالی که انگار همه‌ی آن‌ها در رویا یا خواب اتفاق افتاده است.


از وب گوریل فهیم.

تو هم داری این مرضو.منم دارم.خیلیا دارن.بدترین چیزه از نظر فیزیک کوانتم.من در اینجام و دلم جای دیگر است

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.