بوی بهبود ز اوضاع جهان نمیشنوم

دیشب امیر اومده اُرد میده که امروز 5 فصل دینی رو تموم باید بکنی.منم جای اینکه بگم کون لقش و به زندگیم برسم نشستم 5 درسو تموم کردم.منتهی در یک تمام کردنی که فکر کنم فقط یه تیتر از هر درس یادم باشه ولی خب بی ریلکس.من تو خوندن درس شاید بتونم تقلب کنم.تو جواب دادن سوالاش که نمیتونم.نتیجتا عصر با مفهوم تازه ای از درصد تست های دینی آشنا میشین.یوسف اول زنگ زد.میخواست گیم آف ترونزو تعریف کنه قبل اینکه ببینم.از خواب بیدارم کرد تقریبا.یعنی بیدار بودم ولی اون تمام خوابی که میتونست تو سر من وجود داشته باشه رو پروند.میخواست گیم آف ترونزو اسپویل کنه.قطع کردم.باز زنگ زد.گفت قول میدم خوب تعریف کنم.باز قطع کردم.اس ام اس داد که تو اس ام اس بعدی تعریف میکنم!گوشیمو خاموش کردم.اومد تلگرام.گفت به به.تا اومد بگه من نتو قطع کردم!دیدم عوض اینکه منتظر بشینم زنگ خونه رو بزنه بیاد تو تا تعریف کنه بهتره بشینم ببینمش.

و دیدم و از همین تریبون اعلام میکنم که اگه یوسف زنگ زد بهتونو خواست تعریف کنه.بذارین تعریف کنه.مطمئن باشین که بهتر از چیزی که سریال بود خواهد بود.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.