میتونستم خودمو میکشتم


من به این قرطی بازیای تیغ زدن و شایعه ی از بالکن پرت کردنو کما رفتنو اینا اعتقاد ندارم.

نظرات 4 + ارسال نظر
کوریون جمعه 18 تیر 1395 ساعت 15:13 http://chorion.blogsky.com/

غریق دست به هرچیزی میندازه حتی اگه شده به گردن خودش

اوهوم

شبنم شنبه 12 تیر 1395 ساعت 14:10

اساسا اره ، انقد حس میکنه پوچه و انقد حس میکنه کسی نمی بیندش که میخواد یه فاجعه ای بار بیاره تا دیده بشه...یه جوری جلب محبته وقتی که محبتی که باید رو ندیده .
یه وقتاییم ولی وقعا رسیدن به اون نقطه ته خطه
اون ادمی که میگی
مریضه.
مریض روانی که خب فقط دوزش از ادمای عادی بالاتره وگرنه که ما همه مریضیم بعبارتی ...

همه مریضیم.ولی خب فقط بعضیامون بقیه رو درگیر مریض بودنمون میکنیم.

شبنم پنج‌شنبه 10 تیر 1395 ساعت 00:02

همه اینطوری نیسن .
بسته به ادمش داره
البته اعتقاد هر کس محترمه

آره خب
ولی تو بگو آدمی که شایعه کرده خودشو از بالکن انداخته پایین و رفته کما و یه هفته تمام تو این دروغ مونده و کسی که دوستش داشته رو به مرز سکته رسونده...اگه در نظر بگیریم که سادیسم نداره عقده ی توجه چی؟

من خودم جاش بودم.من عقده ی توجه داشتم

The Conqueror Worm سه‌شنبه 8 تیر 1395 ساعت 08:14 http://lunacy.blogsky.com/

احساس میکنی اینا ابزار جلب توجه هست ؟

دیدم که بوده

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.