من بی حوصله ترین نباشم هیچ ترینی ندارم

محمد اسم شخصیت نمایشنامه شو گذاشته ماهی.احتمالا من بعد از آشنا شدن با ماهی صفوی بود که حس کردم ماهی هم میتونه اسم قشنگی باشه.

البته باید هشدار بدم که من به اسامی معنی واضح دار کراش دارم.مثه ماهی غزل گیسو قصه ترنج...

البته به لی لی م کراش دارم چون لی لی یا باید خود یاسی باشه یا باید هیچ ربطی به یاسی نداشته باشه.

تقویمم به دیوار آویزنهواز سقف تقریبا آویزونش کردم با یه کاموا ی سرخابی که ازش محافظ هندزفری م درست کردم و شالگردن،نه.نمیدونم چند روزه که رفتنش رو ضربدر نزدم.چند روزه که 14 ساعت میخوابم و اگه کمتر شه حس میکنم که نمیتونم نفس بکشم.غر زدن برای امیرحسین به نحو مصیبت باری عذاب وجدان آوره.مثل اینکه با هر غری که میزنی یه تکه از مغزش مچاله تر میشه و یه تکه از روحش خسته تر.هر چند که در ادامه ش بگه که به روح اعتقادی نداره.البته من تمام تلاشمو میکنم که در غر زدن کوتاهی نکنم.هر سوراخ سمبه ی جهان که قایم شده باشه پیداش میکنم و اون غری که باید میشنیده و با خوابیدن و سیگار کشیدن با آرش و درس خوندن و تو جلسات مزخرف دانشگاهشون ازش فرار کرده رو میچپونم تو حلقش.که اگه شده از من بدش بیاد،بیاد.ولی من از اون بدم نیاد.

خب میدونین اگه در نظر بگیریم که تمامی رابطه ها محکومه به فنا شما بین دوست داشته نشدن یا دوست نداشتن کدومو انتخاب میکنین؟مثلا عرفان خیلی رک و مستقیم و صادق برگشت به دوست دخترش گفت که مثه قبلنا دوسش نداره.اول که شنیدم گفتم چه موجود بی رحمی:| ولی خب بعد که فکر کردم دیدم که اگه دوست داشته نشم ترجیح میدم بدونم.اینکه دوست داشته نشی بدون اینکه مستقیما بدونی کشنده ست.مرسی من یه بار تجربه ش کردم هنوز از اون خیابونی که حین تجربه کردن اون قضیه یه بار ازش عبور کردم متنفرم و هنوز دلم با آقای فال حافظ فروش ملاصدرا صاف نشده.

عرفان پسر صادق گل و منطقی ای ایه.خواسته یه مدت در ارتباط نباشن که بفهمن چی به چیه.البته متاسفانه من موجود گل و منطقی ای نیستم.کسی اینو به من بگه توی تمام با من نبودنه جوری زجرش میدم که برگرده بگه گه خورده:|

شهر هرت که نیست یهو یه نفرو دوست نداشته باشین دیگه:| ننه باباتونو یهو دوست ندارین میرین بچه فراری میشین؟

من دو دیقه ای یکبار یه نفرو از زندگیم رندوم انتخاب میکنم و تا ته حدش از احساس محبت نسبت بهش تهی میشم.دو دیقه بعدشم بهش میگم.حدودا یه ربع زمان میدم بهش که محبته رو برگردونه.موفق شد 6 برابر قبل دوسش دارم.موفق نشدم خب مشکل خودشه.من حال ندارم به موفق نشدنشم فکر کنم.


نظرات 3 + ارسال نظر
کوریون جمعه 18 تیر 1395 ساعت 15:16 http://chorion.blogsky.com/

با هر غری که میزنی یه تکه از مغزت مچاله تر میشه یه تکه از روحت خسته تر

شاید

مهسان دوشنبه 14 تیر 1395 ساعت 12:11

بین دوست نداشتن و دوست داشته نشدن ، دوست نداشتن رو انتخاب میکنم

یا خودخواه تر از منی یا صادق تر:-؟

The Conqueror Worm پنج‌شنبه 10 تیر 1395 ساعت 11:59 http://lunacy.blogsky.com/

به نظرم خوب بدونیم کمتر دوستمون داریم و آدم های صادق که کمتر بازی میدن تو رابطه بهتر رفتار میکنند حداقل تکلیفت بیشتر وقت ها روشن هست تو سردرگمی و ابهام سیر نمیکنی.

آره.روشن نبودن تکلیفه که آژاع

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.