کنکور 95 من اگه 96ی در پی داشته باشه من یه "همیشگی" تو گزینه های ثبت نام کنکورم خواستار خواهم بود

خب اولین روز بدون تلگرام خود را چگونه گذراندید؟


رفتم یه دوش خفن گرفتم.البته.نه خب.من تو حمام که میرم اونقدر حوصله م سر میره که یادم میره یه دوش خفن بگیرم.همه چیز همون مراسم تکراری.یکم شامپو بردار آب قاطیش کن بمال به کله ت.بعد اگه اعصاب نداری چنگ بزن تا جون موهات دراد و اگه اعصاب داری با ملاطفت نوازششون کن و بذار از کفی شدن با شامپو لذت ببرن.تو کل این پروسه تمام نوشته ی روی قوطی شامپو در مورد اینکه باید عمل مو شویی رو 3 دیه طول بدی فراموش کن.فراموش کردی؟دان.حالا موهاتو بشور.قبلش تنتو هم کف کفی کن چون معلوم نیست حال داشته باشی صابونو هم برداری.بعد خواستی باز شامپو.نخواستی م نرم کننده.سر این حتی اگه اعصاب نداشته باشی باید با اعصاب برخورد کنی.میتونی بعدا با درست آبکشی نکردن موهات و جا گذاشتن نرم کننده بینش تلافی اعصابی که گذاشتی براشونو در بیاری.بعد حوله بپیچ بیا بیرون.

چیزی که خفنش میکرد این بود که از اونجایی که بعدش باید میخوابیدم رفتم و لباس خواب نرمه رو برداشتم و پوشیدم و جدا از تعلق به جهان لباس های غیر نرم خوابیدم.خواب خوبی نبود.تمام مدت کولر روشن بود و من تمام مدت خیس بودم.عجیبه زنده م.


بیدار که شدم کاغذ پاستل روغنی ایامو گذاشتم جلوم.جای کانال تلگرامش خط خطی کردمو خوندم.خط خطی کردمو خوندم.نگین معترض بود که چرا رنگ خوشگله رو برداشتم ولی خب گم شه.رنگ خوشگله با لباسم ست بود و بلند ترین پاستل روغنی موجود بود.وقتی قرار نیست از یه رنگ خوشگل چون خوشگله و حیفه استفاده کنیم پس برای چی خوشگله؟پس برای چی داریمش؟

من از همه ی چیزای خوشگلم استفاده میکنم.تا یا تموم شن یا زشت.یهمم میگن دختر خر فلانی که بلد نیست از چیزاش نگه داری کنه.ولی وقتی من به حفاظت از میراث باستانی م اعتقاد ندارم و ممکنه برم رو در و دیوار تخت جمشید خط بکشم چون همین خط منم یه دو هزار سال بعد برای حفظش ملت داد میزنن که دست نزن بهش.این با هوشمندی تمام کشیده شده.این دو هزار سال عمرشه...توقع ندارین که از پاستل روغنی سبز آبی خوشگل خواهرم که دیگه حتی نقاشی م نمیکنه برای خط خطی استفاده نکنم؟


قهوه که درست کردم بابام با عصبانیت گفت که داری درست میکنی تا بیشتر بیدار بمونی؟خیلی بیشتر بیدار موندنت کار خوبیه که برای انجامش کمکم میگیری؟من خیلی کول گفتم که نه دارم درست میکنم تا سرم خوب شه.و اونقدر زیبا و معصومانه قانع شد که یادم اومد وای آی لاو دت من که البته وقت سحر که به در و دیوار ایراد گرفت و وسواس زندگانیشو به نمایش گذاشت یادم رفتش نتیجتا نمیتونم بگم که وای آی لاو دت من.


دو تا آزمون ادبیات زدم.93.ریاضی و تجربی.اولی 57.دومی رو با شعار کام آن مهزاد.دو دت اگین.دت ویل بی بدر. انجام دادم و به نتیجه ی 51 درصد رسیدم و :| شدم.این شد که دیگه به رگ بی خیالی زدم و اومدم از این گفتم که روز بدون تلگرامم رو چه جوری گذروندم.البته برا این بی خیالی حدودا 5 تا اپیزود فرندز مصرف کردم که الان از سر درد دارم اور دوز میرم فرندزا رو.


تنها صحبتم برای آِیندگان اینه که ادبیات چرته.بماند که من در آرزوی ادبیات نمایشی هستم ولی ادبیات چرته.مسخره بازی مزخرفی که پشت بندش کمین کردن ببینن تو بلدی فساحت چه معنی میده و فصاحت چی و اگه ندونین بینگ:|تو هیچ گهی نمیشی.در حالی که من اصلا هیچکدومو تو صحبت کردنم به کار نمیبرم.لازم به ذکره من خیلی انسان خوش صحبتی م و اگه قرار باشه صفتی برام به کار بره همون فصاحت کلام شیفته ی من میشه.البته این برا حمل بر خود ستایی و اینا نیست.برا اینه که شما بفهمین چقدر چقدر چقدر چقدر ادبیات مزخرفه و مخصوصا بخش قرابت معنایی.وقتی که من متوجه میشم دقیقا یه انسان زبون نفهمم چون چیزی که من از بیت فهمیدم و مطمئنم درسته یک درصد با چیزی که طراح سوال احمق فک میکنه درسته قرابت معنایی ندارن.


بخش تاریخ ادبیات که دیگه مرثیه ای دیگه لازم داره.چرا من وقتی قرار نیست یک کتاب از محمد بن منور بخونم باید بدونم بابابزرگش سعید ابن ابی الخیر رو اینقده دوس داشتهههههه که نگو.یا وقتی اصلا و ابدا تمایل ندارم یه کلمه از اشعار بانو راکعی رو ببینم حتی باید اسامی شعراشونو که خودشون حفظ کردن یه داستانه رو حفظ کنم؟

تازه.من بدبخت ترم.من هنر کنکور دارم.ده برابر اعلام کل کتابای ادبیات اسم و کار مهم و اثر هنری و سبک و کوفت و زهر مار جلومه که حتی اگر موفق با حفظشون بشم معلوم نیست به پاسخگویی 50 درصد سوالات یک مبحث ساده درک عمومی هنر هم نائل شم.


خب.میگرنم منو داره میبره به سرزمین هایی که نباید.دیگه ممکنه جوری ادب و مملکت وطن رو به فحش بکشم که خود حداد عادلم نتونه برای بلایی که سرم آورده واژگان مناسب فارسی گزینه کنه.

فقط میدونم که نظام آموزش و پرورش محترم و سازمان سنجش گرامی یه روز منفجر شد من و شما هیچ وقت همچین صحبتی با همدیگه نداشتیم.



نظرات 2 + ارسال نظر
امیرحسین پنج‌شنبه 17 تیر 1395 ساعت 11:27

کلا فازم موقع خوندنت اینه که شت، دیز گرل ایز فاکین کول :)))))))))))

:))
چون حمام رفتنمو توصیف کردم؟
دت وازنت سکسی ات آل

The Conqueror Worm دوشنبه 14 تیر 1395 ساعت 18:33 http://lunacy.blogsky.com/

چه قدر با نوشته ات حال کردم میگم پنجاه درصد ادبیاتم خوبه ها کنکور هنر خیلی رقابت سنگینی نداره ها قبول میشی.

من دو تا مبحث برا سفید گذاشتن دارم برا همین باید بقیه رو تا میتونم سیاه کنم و حواسمو جمع کنم اون دو تا منفی نزنم:))

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.